Miliţia şi-a externalizat serviciile: Acum, la secţie te bat interlopii


In timp ce ma dadeam cu barca pe ve-ve-veu’, am dat peste ceea ce eu numesc un blog de stofa fina, blog cu destula sara si piper care te poate face sa schitezi un zambet ori o lacrima de crocodil.
Pe acest blog am gasit printre altele si articolul care urmeaza sa il prezint;  articol scris de un baiat fortat sa traiasca in R(r)omania, tara tuturor posibilitatilor negative.

Miliţia şi-a externalizat serviciile: Acum, la secţie te bat interlopii

Vă amintiţi celebrul banc cu ăla de-şi ia bătaie indiferent că are sau n-are bască? Eh, aşa stau lucrurile – mai nou – şi în plin centrul capitalei statului membru UE România. Duminică dimineaţa, pe la 6.00, eu n-aveam bască… Nici prietenul care mă însoţea. Și nici alți câțiva tineri în ADN-ul cărora s-au împletit ghinioanele de a se naște în România și de a decide să iasă la bere în Centrul Vechi.

“Ieşi în pizda mă-tii afară, bă! N-auzi?”. Auzeam, dar nu înţelegeam cum și cu ce drept îmi cer niște badigarzi ai unor cârciumi în care nu mă aflam și nu mă aflasem să ies afară din sediul Poliţiei. “Pleacă, mă, pulă, de aici! Nu înţelegi?”. Nu înţelegeam… Vezi restul articolului

Vezi si: Politistii in strainatate, aroganti, dar mai putin violenti.

Astazi ascultam B.U.G Mafia – 5000 de zile  

2 thoughts on “Miliţia şi-a externalizat serviciile: Acum, la secţie te bat interlopii

  1. Mi se pare normal … granita intre cele doua grupari este extrem de fragila si usor de trecut. Se stie ca de multe ori „politistii” sunt mai interlopi decat cei pe care-ar trebui sa-i prinda …

Lasă un răspuns

