Escrocii internetului: Google


Sa nu ne facem iluzii ca avem conturi sigure (si aici ma refer in special la contrurile manevrate de entitatea Google)

Contul meu spre exemplu, imi apare accesat si din USA.

Nici macar nu o sa-mi mai bat capul sa imi pun parole lungi sau continand criterii fanteziste.

Nu are rost, nu mai exista date personale, sau mai bine spus nici ca nu au existat vreodata, dar pana acum nu faceau magariile chiar atat de evidente.

Vroiam sa spun asta de ceva timp, dar acum am si dovada.

Nu stau sa urc screenuri, oricum nu are rost.

Upgrade: screen

Cont

Cont

13 thoughts on “Escrocii internetului: Google

  1. Mişto! Uite aşa ajunge blogul tău cunoscut în întreaga lume.
    Ar trebui să le mulţumeşti ăstora cu Google-ul![
    Te rog să-mi spui când ai trecut şi prin Haiti, că am o treabă acolo!

  2. Mie Yahoo tot ma semnala in ce priveste accesarea contului de pe dispozitive necunoscute, iar solutia a fost schimbarea parolei de mail. Si in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat.

    • parola de la contul google nu coincide cu alte parole ale mele si m-am logat doar prin reteaua mea wifi, doar de pe calculatorul meu, tableta mea si telefonul meu.
      Deci nu aveau de unde sa imi afle parola din surse secundare.
      Probabil au facut rost de ea prin forta bruta.
      Sunt aproape sigur ca nu am trojeni, viermi sau keyloggere in calculator si nici nu banuiesc ca am fost inselat prin chestii de gen popup.
      Raman la concluzia ca au obtinut parola prin forta bruta.
      sau au avut acces la o baza de parole.
      Asta inseamna ca schimbarea parolei nu ar schimba nimic (daca presupunerile imi sunt corecte)

Lasă un răspuns

