Te simti urat/a ?


Am bagat de seama ca lumea se plange in mod excesiv de felul cum arata😀
Fiecare o are pe a lui.. Ba ca e prea gras, prea slab, prea pitic sau prea inalt, prea stramb, prea deformata, prea cocosata, prea nasos, prea ochioasa.

Caricaturi Leonardo da Vinci

Caricaturi Leonardo da Vinci

Ea ar vrea niste sani mai mari, el un instrument mai mare, dar nici prin cap nu le-ar da sa isi mai taie din nasurile alea mari de plebei si sa isi puna unde le pofteste inimioara.

Eu  va dau un sfat prietenesc tuturor, nu are rost sa va simtiti complexati mai mult decat este cazul, pentru ca nu faceti decat sa inrautatiti lucrurile.

O simpla constatare a propriei forme si o punere in practica a unor masuri atunci cand este posibil, este de ajuns si mai mult decat suficient.

Nu are rost sa te autosugestionezi in mod gresit si nici sa te victimizezi prin complexare.

Pana la urma de ce sa te vezi ca un om urat cand poti foarte bine sa te vezi ca o maimuta foarte frumoasa ?!

Tu ! ☺☻

Maimuta ☺☻

 

Melodia de astazi este „I feel good”

26 thoughts on “Te simti urat/a ?

  1. Eu ma simt foarte bine in pielea mea. Nu c-as fi un fat-frumos, dar sunt multumit de mine pe toate planurile si deja asta estompeaza eventualele probleme, pe ici pe colo.
    Eu prefer sa ma vad ca un om implinit🙂

  2. de moda veche sunt… inca mai cred ca frumusetea umana, este in interior… si se face cunsocuta prin gesturi… vorbe… comportament…
    degeaba este frumos in chip… daca inaluntru nu esti pe masura… pe total… tot nu vei fi frumos… zic eu…
    pe cand… daca nu arati asa de bine la trup… dar esti frumos la sufelt… toata lumea va dori sa-ti fie aproape si chiar iti va fi… pentur ca total, esti frumos…

  3. Asa-i., daca sunt lucruri cu care ne-am nascut trebuie sa ni le asumam si sa invatam sa traim cu ele. Dar unde se poate mai bine, de ce nu?:) Adica daca nu ar mai exista dorinta de mai bine am ramane maimute, adorabile, totusi:D

  4. Imi place subiectul abordat la nebunie.
    Da, si eu am fost la fel: „Vai ce grasa sunt”. Apoi am gandit la rece, am vazut fete mai grase :)), si am zis ca putin narcisism si putina inganfare nu strica. Daca eu nu ma simt bine in pielea mea, atunci cine?! :>

  5. Da…un subiect destul de controversat…
    Parerea mea proprie si persoanala, este ca trebuie sa fim realisti, sa ne uitam in oglinda si sa vedeam realitatea in ceea ce oglinda reflecta … Chestiunea asta cu frumusetea vine din interior … hmmm … sa fim seriosi … adica unul arara ca dracu si daca are un suflet minunat … asta il face sa arate ca un fat frumos si sa se creada in cele din urma un fat frumos? Mi se pare un pic aberant … Frumusetea exterioara este cea care sare un ochi la prima privire … Intr-adevar, dupa ce cunosti o persoana urata, dar exuberanta, cu suflet bun, ajungi sa o placi ca persoana si sa nu mai tii cont de aspectul exterior … dar asta nu inseamna ca exuberanta sau sufletul minunat al unui om te determina ca, in locul trasatrilor urate, sa vezi o frumusete … vezi un om placut, atat, dar nu frumos … si veceversa …

  6. In general, nu ma deranjeaza aspectul cuiva atata timp cat acea persoana are bun simt … De fapt, pe mine nesimtirea ma deranjeaza … restul, ca arata bine sau mai putin bine … este al doilea criteriu …
    Insa ce am vrut eu sa subliniez este ca nu poti spune ca o persoana este frumoasa doar pentru ca are un suflet „frumos” … cu frumusetea fizica te nasti … restul se poate educa …

  7. Haide sa facem pe moralisti pe net sa vorbim despre inner beauty cand defapt pe strada , la liceu , la serviciu toata lumea judeca dupa aspect .Unii chiar ti-o spun in fata ca nu esti model , ca iti sta rau bluza , parul ca esti slab , gras si etc .
    Bine ar fi ca macar jumatate dintre cei ce se dovedesc virtuosi pe net sa fie si in realitate .

    • Eu iti raspund din perspectiva a ceea ce ma priveste pe mine, ca deh, nu iti pot raspunde in numele a 7 miliarde de persoane.

      Din punctul meu de vedre exista multi insi care cauta sa faca moralism, dar daca exista un numar de persoane care fac treaba asta, inseamna ca exista si un alt numar de persoane care nu o fac. (pana aici cred ca esti de acord cu mine)
      Bun, sa intram in sfera bloggerilor celor care NU fac moralism pe web….
      Ei bine, se intampla ca cititorul sa citeasca un text lipsit de acte de moralism absurd, dar din lipsa de intelect, din lipsa de atentie si din lipsa de capabilitate sa spuna „Rusine tie si textelor tale moraliste”.
      Acu’ cititorul ar putea sa aiba dreptate ca textul e unul moralist, dar presupunerea cititorului este strict presupunerea cititorului.
      Asta nu inseamna ca ea trebuie sa corespunda si cu realitatea faptului.
      Si tin sa iti mai raspund la ceva ca sa mai fac o ulterioara precizare.
      Eu cand scriu pe „net”, sunt unul si acelas cu persoana mea din viata reala.
      Cu alte cuvinte nu sufar de multipla personalitate, deci poti avea siguranta ca daca am tupeu sa imi exprim o idee (fantezista, realista, rautacioasa sau optimista) pe web, putine lucruri ar putea sa ma faca sa nu o exprim si in ceea ce tu numesti realitate.

      p.s eu sunt mai realist in ceea ce privest chestiunea webului.
      Pentru mine webul face parte din realitate, chiar daca majoritatea sustine ca vezi doamne, sunt doua lumi paralele.
      Nu frate, e una si aceias lume, dar difera gramajul de relativitate.

      • Nu era un atac catre tine ci niste sageti aruncate asa in general , un baiat mi-a spus odata ca daca as fi fost urata mi-ar fi povestit de inner beauty iar daca nu sunt pai…atunci e sincer .M-a socat ignoranta lui , el e la randul lui un blogger.

Lasă un răspuns

