Mosul 2012


In primul rand as vrea sa va urez un Craciun fericit tuturor celor care imi citesc blogul, caci stiu ca acest articol o sa apara pe data de 25 decembrie.

Nu ca as crede ca urarea mea ar putea sa schimbe prea mult, dar macar un zambet schitat ar putea aduce.

Acest articol este continuarea celui despre sarbatorile de iarna, articol in care am exprimat ideea mea (poate putintel prea realista) despre sarbatori.

Ma asteptam ca mosul sa nu imi aduca nimic, pentru ca anul asta s-a anuntat cam mult vand in tara buzunarelor noastre, sau mai bine spus, speram sa nu imi aduca din nou parfum si clasica pijama cea de toti anii.

Si cam atat cu ce mi-as fi dorit, caci in realitate nu am avut eu norocul sa primesc un microscop, asa cum imi doream.

Da’ nu-i capat de lume, altii au si mai putin, altii au si mai mult, dar ce sa-i faci, asa-i viata.

De Craciunul asta am primit ciocolata artizanala din mai multe colturi ale Italiei, anumite soiuri din Belgia.

Am primit clasicul parfum cel de toate iernile, am primit si bani (cam aiurea) de la cine nu a avut timp si rabdare sa cumpere cadouri, o patura electrica pentru pat, si o pereche de ghete Fred Perry din piele intoarsa fina din seria Fletcher 2013(parca asa le zice, daca nu ma lasa memoria) de care sunt foarte mandru.

Dupa judecata mea, sunt cele mai faine ghete avute de mine de la nastere incoace.

Papucii mei

Papucii mei

 

Melodia de astazi este „Only the horses” a celor de la Scissor Sisters.

Nu prea ascult genul asta, dar piesa imi place.

p.s Am uitat sa va spun de ultimul cadou…

Microscopul, pana la urma l-am primit, da vrusai sa va tin in suspans.

😆

😆

Va urma…

8 thoughts on “Mosul 2012

    • Din lipsa de creativitate trebuia sa gasesc si eu un subiect pentru blog, asa ca l-am gasit pe asta cu cadourile😀
      Dar da, sunt de acord cu tine, conteaza sa nu fi uitat, cadourile sunt doar transpunerea in fapt a gandului.

Lasă un răspuns

