Cand ma opreste politia


Actiunea se petrece acum cateva nopti.
Traditia clasei ne impune sa mergem in pizzerie si PUB inainte sa intram in vacanta…
Bun, zis si facut !
In restaurant am dat peste un ospatar prefacut, care in loc sa ne aduca 3 aperitive focaccia farcita, ne-a pus peste focaccia si 3 portii de farinata, deci 6 in total, dintre care 2 le-a luat inapoi cand a vazut ca incepem sa ne enervam.
Bine, oricum aveam de gand sa cerem si aperitive, asa ca nu i-am facut scandal.
In fine… seara a fost frumoasa, ne-am distrat, ne-am obosit si eram aproape lefteri, asa ca ne-am decis sa lasam bauta crancena pe alta data.
Intru in metrou, cobor la statia mea si maresc pasul catre casa, pentru ca aveam urgenta nevoie la buda.
Fac o mica paranteza, eram imbracat binisor, cu o camasa de zile mari, cu un pardesiu din acele de gen Al Capone si judec ca in ochii stimabilului domn politist as fi putut sa par vre-o natie de hot, traficant, peste sau mafiot.

Al Capone

Al Capone

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deci in timp ce ma indreptam spre casa, mi s-a parut ca ma urmareste o masina.

Nu am dat atentie, dar cand am ajuns aproape de blocul meu, m-am intors din reflex sa vad ce si cum.

Nu am vazut din prima, pentru ca aveau farurile aprinse, asa ca m-am mai intors de doua ori, pana cand imaginea a fost clara, o masina de politie.

Ce sa aiba cu mine, mi-am spus si mi-am vazut de drum intrand pe poarta care dadea in gradina blocului meu.

Dau cateva colturi de bloc, pentru ca in gradina asta sunt 6 structuri continand 12 blocuri si ajung in sfarsit in fata blocului meu.

Ma pregatesc sa bag cheia-n usa, cand vad un politist ca imi face semn cu lanterna.

Se apropie de mine, se umfla-n pene si imi spune de la obraz pe un ton arogant:

„Domnule, va rog sa prezentati un document”

Pe acelas ton nesimtit ii raspund si eu: „Auzi dom’le, da’ ia aratami si dumneata un document” si ma uit urat la el.

Ramane gura casca pentru o fractiune de secunda (ca un copil care pierde jucaria preferata) apoi imi spune sa mergem la masina.

In drum spre masina il intreb de ce m-a oprit, iar el imi spune ca paream suspect pentru ca eram imbracat la patru ace, ca eram suspect pentru ca m-am uitat de mai multe ori inapoi si in fine, pentru ca am intrat brusc pe poarta si am dat mai multe colturi de bloc. (asa cum am spus mai sus, ma grabeam sa ajung la wc, dar poate in ochii lui am parut infractorul care incerca sa scape.)

Nu imi dau seama daca politistul tremura de frig sau de frica, cert este ca afara nu ninsese, nu plouase si din punctul meu de vedere nici frig nu era.

A fost tentat sa duca mana pe pistol de doua ori, dar era culmea sa traga in mine😆

Ajunsi la masina, incepe sa imi puna niste intrebari la care nu ar fi putut oricum sa verifice raspunsul, dar ca un cetatean cinstit  ce sunt i-am raspuns frumos:

„De unde veniti ?” – De la restaurant

„Ce faceti pe strada la ora asta” – Ete ma intorc acasa

„Unde locuiti” – La 20 de pasi de masina dumitale

„Cu ce va ocupati” – Cu invatatul (La faza asta nu cred ca m-a crezut)

„Ati mai comis reacte” – Nu dom’le, e prima data cand ma opreste politia.

Vede el ca sunt baiat la locul meu, ca nu prea are ce sa imi faca, asa ca ii da buletinul meu politistei din masina (femeie iesita din comun de urata) ca sa dea prin statie catre politie:

„Suspectul are circa 1,70 si corporatura robusta, a cooperat, nu a opus rezistenta”

I se raspunde de la dispecerat:
„Spunetimi va rog numele lui ca sa il verific”

Ii da numele meu si peste cateva secunde i se raspunde ca sunt in regula.

Ea imi inapoieaza buletinul, iar lui parca nu ii venea sa creada si cu un ultim efort de cautare a triumfului imi spune: „Ce domnule, nu esti multumit ca politia isi face treaba ?!?!”

Atunci ma calca pe bataturi si ii zic: „La 5 strazi de aici e plin de curve si de vagabonti, iar dumneata ma opresti pe mine ?”

„Pai sa vedeti  ca noi nu stim cine e vinovat si cine nu… In italia toti spun ca sunt nevinovati”

„Acum stiti ca eu sunt nevinovat”

Dau noroc cu ei in bataie de joc si nerabdator ma duc catre scumpul meu WC.

 

Sunt rau, deci astazi ascultam „Bad” a lui Michael Jackson.

14 thoughts on “Cand ma opreste politia

  1. lol bai, romania.
    eu nu am texte cu militienii. nici nu ma-u oprit de multe ori, dar nu le-am arata niciun act cand l-au cerut.
    ba unii m-au si dus cu masina pana unde aveam camparea Ș)

  2. Pingback: Miliţia şi-a externalizat serviciile: Acum, la secţie te bat interlopii | Blogul Savoir Faire

Lasă un răspuns

