Sarbatorile de iarna 2012


Despre „claustrofobia” sarbatorilor de iarna se vorbeste mult.

Se vorbeste intr-o forma sau alta, dar niciodata folosind termenul de mai sus.

Ei bine, de Craciun primesti si dai cadouri intr-un du-te-vino, mai ceva ca Japonezii care intra si ies din bursa de la tokyo, adica esti in miezul unei agitatii proportionale cu agitatia termitelor din musuroi.

Mosu’ dom’le

 

 

Si din moment ce nu era de ajuns sa ai ‘nspe mii de chestii pe cap, mai trebuie sa te si duci sa cumperi cadouri pentru cunoscuti, sa dai telefoane, sa gatesti din cand in cand si poate chiar sa faci curatenie sau SA TE SPELI. (doar de ziua mea si de revelion)

Lasand gluma la o parte, agitatia asta de sarbatori imi pica greu la stomac, imi pica greu la ficat, dar mai ales la intelect, (eu sunt ma) caci nu inteleg de ce oamenii, patrunsi de flacara ipocriziei, trebuie sa se simta mai „buni” la foc automat.

Va sa zica, cica, pe 25 e ziua lu’ Hristos, dar asa cum se banuia, ziua e gresita.

De ce e gresita ?

E gresita pentru ca biserica s-a bazat pe manuscrisul unui calugar (parca din secolul 14) si manuscrisul asta a fost subiectul unor greseli matematice de proportie, caci pe vremea aia, acele greseli erau considerate ilustre.

Dar nu vreau sa fiu polemic, nu despre biserica vreau sa vorbesc, ci despre cadouri, despre cele care le dau si despre cele care le iau.

Stiu ca exista si oameni care mor de frig, care nu au masa, casa si purcel, ca in africa nu au apa si ca nu stiu pe unde e razboi, dar asta inseamna sa nu mai pot sa vorbesc despre cadouri (asa cum niste intelectuali dati dracu au tinut sa precizeze)

Ca vezi draga, in Africa nu au nici 40g de orez, iar tu iti permiti sa faci mofturi si asa si pe dincolo.

Da, imi permit draga moralistule, asa ca nu ma mai rupe la cojones (testicule pe spaniola)

Deci bun, cadourile :

Nu mi se pare esential sa dau sau sa primesc mereu cadouri, dar atunci cand dau, macar sa dau ceva util si placut si poate ceva nu prea banal (idem cand primesc)

Mie imi place sa dau cadou bauturi de o anumita finete, esarfe, papioane, cravate si bijuterii care sa nu sara prea tare in ochi.

Nu ma risc sa fac cadouri abstracte, pentru ca cele de mai sus prind bine in majoritatea cazurilor si am siguranta ca omu’ le foloseste.

Cam in fiecare an eram terorizat cu ciocolata, cu pijamale si parfumuri, sau alte chestii care nu imi erau de folos, sau de care aveam.

Pana acum am fost baiat finut, nu am cerut nimic, nu m-am asteptat la nimic de la nimeni, dar de anul asta am schimbat foaia si i-am cam batut apropou’ mosului, asa de la obraz la obraz.

Imi spusai in mintea mea ca daca musca, musca, daca nu, alta data, va sa zica eu ma asteptam sa nu muste, deci ii spusai:

Bine ba mosule, eu nu beau, nu fumez, nu ma droghez, macar un microscop acolo sa am si eu.

Nu e de ajuns ca sunt baiat finut si nu te bag la cheltuiala, nu iti aduc bagaboante acasa, macar simtete si tu si fami dracului un cadou decent, ca pijamale am cat sa imbrac tot cartierul.

Si zilele au trecut, speranta a devenit tot mai mica, tot mai mica, precum pu*a de furnica si iata deci ca a sosit si vremea primelor cadouri:

Va urma…

 

Astazi ascultam Zaraza lui Nelu Ploiesteanu

 

8 thoughts on “Sarbatorile de iarna 2012

  1. Mai, zici bine😀
    Dar ideea este ca de sarbatori uneori simti nevoia sa iei cuiva un cadou, doar asa, ca sa vezi ce parerea are persoana respectiva si sa vezi bucuria celui care-l primeste😀
    Oricum, sper sa-ti primesti cadoul ;)… si poate un bilet de avion sa ne mai vizitezi si pe noi :))

  2. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

  3. Eu anul asta am buget de austeritate pentru cadouri … vor avea titlu pur simbolic🙂
    Inca nu m-am decis daca sa ofer o punga de cadou plina cu hartie de ziar mototolita, doar punga, sau doar ziarele😀

  4. Pingback: Mosul 2012 | Blogul Savoir Faire

Lasă un răspuns

