Magarii de la RCS & RDS


Mai acum vreo doua sezoane mi-au scos fara sa ma anunte postul GSP, post pe care il plateam cent cu cent, dar pe care nu il frecventam in mod special.

In sezonul trecut au scos tot ceea ce tinea de Antena Group, pentru ca aia de la antena le-au taiat acordurile pentru ca RCS & RDS, adica Digi, nu le platisera de nu stiu cati ani.

Degeaba le dai telefoane din moment ce decizia a fost deja pronuntata, poate doar sa-i dai in judecata, in caz ca ai timp, nervi si bani, ceea ce nu este cazul meu.

Am intrat la ei pe site ca sa ma documentez putin si vad acolo intr-un mesaj scris de ochii lumii:

Va informam ca am fost obligati sa intrerupem transmisia canalelor Antena 1,
Antena 3 si Euforia TV, ca urmare a faptului ca Antena Group ne-a retras
acordurile de difuzare a acestor posturi pentru televiziunea prin satelit. Va
multumim pentru intelegere!

Pai bine ma nesimtitilor, va puteti baga GPS si Antena in fund, dar sa nu va atingeti de pachetele mele cu Discovery si Animal Planet si National Geographic, ca dau cu voi de pamant !

Discovery Anunt

Discovery Anunt

La inceput aveam clasicul Discovery, dar si Discovery Romania, Discovery Science, Discovery Travel, TLC, TLC Romania, Investigation Discovery, Viasat History, Viasat Nature si multe altele de acest gen, ca sa ma trezesc ca de cateva zile mi-au bagat cateva programe noi (intr-adevar bine documentate si interesante), dar ma deranjeaza faptul ca mi-au scos jumate din programele din pachetul Discovery.

Daca nu imi dau programele inapoi, tai abonamentul.

Ce folos sa am doar Protv si Prima  ca sa vad filme de gen Chuck Norris cand ii bate el pe toti.

Mai exista si neplaceri cu televiziunea, dar numai in Romania se poate intampla acest lucru de 3 ori in mai putin de un an.

Va las in buna companie cu muzica unei superbe pianiste care interpreteaza The Beatles:

0:16 imagine

1:21 let it be

2:37 yesterday

4:36 hey jude

12 thoughts on “Magarii de la RCS & RDS

  1. Cauza sta in special in monopolul care domneste asupra arealelor in care cablistii difuzeaza programele. De exe in cartierul meu singura optiune pt cablu este RCS. Si ca mine sunt multi altii.
    Ca urmare, daca in nesimtirea decid sa taie jumatate din grila, n-am ce dracu’ sa fac. Poate doar sa trec pe lighean la geam, dar nu prea-mi vine.
    Si pe mine ma oripileaza ca au scos o buna parte din canalele Discovery, pentru ca atunci cand nu TV-ul nu e pe desene animate este pe unul din posturile din pachetul Discovery …

  2. Ei bine (vorba vine), vor sa se atinga din toate partile de tot ce inseamna Discovery, pentru a-si introduce ei copiile: Digi World, Digi Animal Planet etc. Ei n-au auzit de concurenta loiala. Pentru Digi, trebuie sa moara capra vecinului, in detrimentul nostru, al celor care ii platim. Canalele introduse mai nou marca Digi au niste programe de toata jena, sunt un rahat bolnav. Voi scrie si eu un material pe tema asta. Trebuie sa ne unim si sa facem cat mai mult tambalau, pentru ca demersul nostru sa se auda. Altfel, vorba ta, sunt firme de cablu concurente pe piata.

    • Parerile noastre greu vor muta parerea companiei, deci trebuie sa decidem daca se merita sau nu efortul.
      Mie spre exemplu mi se pare mai util sa trec direct la alt furnizor, dar din moment ce nu stau in Romania, devine deja mai greu.
      Oricum, daca e renunt la televiziunea in limba romana si raman pe digital terestru (avantajul e ca vezi aproape mereu in HD)

    • dar ce parere ai de toate porcariile cu care ne-au intoxicat < cele de etnie "a lu safu" bine ca lea-am putut da skip dar si Discovery , pacat si noroc pe mine ca UPC e o alternativa. Sa scoata naibi toate programele sa lase numai 20 de exemplu si de retul banilor imi fac eu pachetul care vreau, ca doare 95% sunt de umplutura din pct meu de vedere.

    • Pe mine ma vor pierde aproape sigur, dar faptul ca si-au dat interesul sa bage canale inlocuitoare mi se pare un inceput pozitiv.
      De curiozitate am urmarit canalele respective timp de circa 10 ore si pot spune ca au documentare bune si asta-i din nou un lucru pozitiv, pentru ca Discovery de ani buni nu mai face documentare in adevaratul sens al cuvantului, ci doar emisiuni care sa atraga atentia cititorului.
      Faptul ca emisiunile respective au cateva notiuni de stiinta si tehnologie, nu le transforma obligatoriu in documentare😀

      • S-a terminat oficial aseara. Discovery, out. Urmeaza, probabil, canalele de sport, pentru a ramane doar Digi si, daca suntem cuminti, vor scoate din grila si canalele de desene animate, pe care le vor inlocui ceva ap[roximativ similar (dar mai prost) cu marca Digi. Vor ramane canalele de muzica, dar au timp sa se gandeasca la scoaterea lor din grila. In schimb (punem pariu?), s-ar putea sa avem mai multe canale unguresti. Te anunt, ca sa sarbatorim Ziua Nationala mai cu spor…

        • Posibil sa ai dreptate, dar eu nu as amesteca ungurii in treaba asta.0
          Crezi ca nu exista unguri care sa le para rau dupa discovery ?
          Adica nu vad de ce ar baga mai multe posturi unguresti din moment ce digi are interesul sa aiba clienti cat mai multi.
          Poate sefii digi sunt unguri, dar nu stiu sa iti raspund la acest lucru.

  3. N-am nimic cu ungurii, in general, doar cu cei de la Digi, in particular. Am prieteni unguri, ba si in familie, prin alianta. Am presupus ca vor mai introduce posturi unguresti fiindca le e mai la indemana, atata tot. RDS-RCS se bazeaza actualmente pe faptul ca au cumparat dreptul de transmisie al celor mai multe meciuri de fotbal din Liga 1 si, pentru asta, cei mai multi abonati vor ramane pe loc, indiferent ce canale mai difuzeaza. Sunt dezgustat…

Lasă un răspuns

