Simplitate


de Denisa Aricescu

Nu mă complic…ce-a fost , a fost.
Sunt doar un om.
Şi viaţa are rost !

De ce-aş ieşi în evidenţă cu ceva?
Sunt doar un om.
Şi viaţa e a mea !

Da, înţeleg că timpul nu stă-n loc…
Apar schimbări, apare un nou joc.
Prefer să am doar Universul meu,
Căci de mi-e greu , mă rog lui Dumnezeu.

Aştept când sunt lipsită de putere
Răbdarea îmi alina orice durere.
În suflet de se-aşterne greutatea,
Zâmbesc… căci mă descrie simplitatea.

Multe bloguri de mine vizitate au ca argument principal poezia.

La prima vedere ar putea sa para banal, dar a face poezie implica a cunoaste un minim de reguli canonice, lucru care este respectat de foarte putini bloggeri.

Asa se face ca dau importanta doar blogurilor cu poezii melodioase, dar in acelas timp care respecta ceea ce caut eu.

Imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand aud pe X sau Y ca scrie versuri albe, caci din punctul meu de vedere, inainte de a te apuca de versuri albe, trebuie sa cunosti si celelalte tipuri de compozitii.

E ca si cum ai zice: Sunt atat de breaz in cat ma apuc sa mazgalesc o foaie sustinand ca fac arta abstracta.

Din punctul meu de vedere, ca sa iti permiti sa faci poezie abstracta, trebuie mai intai sa poti face poezie clasica si acest lucru este valabil si pentru pictura sau muzica.

Chiar daca pare o critica dura, asta este ceea ce gandesc si pana la proba contrarie nu voi da inapoi.

Astazi vreau sa va prezint blogul Denisei, blog pe care se scriu poezii frumoase si de calitate.

Sper ca acei putini cititori ai mei sa devina si cititorii ei.

Melodia de astazi este Anonimul Venetian.

17 thoughts on “Simplitate

  1. Da, buna remarca asta cu poezia … romanul s-a nascut poet dar unii exagereaza si n-au nici o treaba cu versurile. Te lansezi pe segmentul asta ca n-am prea vazut poezii la tine (cel putin de cand te frecventez :D)?

Lasă un răspuns

