Schimbare la blog


Pana sa imi fac blogul am observat ca tendinta bloggerilor este sa adopte o tema deschisa, de obicei cu fundal alb si caractere negre, pentru ca se crede ca doua culori opuse la 180 de grade nu obosesc privirea cititorului.

Pot spune ca am incercat sa tin cont de acest aspect, dar intr-o alta forma: blogul avea o tema verde-albastra (putin inchisa la culoare) pe care suprapuneam caractere albe, cu alte cuvinte era alb pe negru, nu negru pe alb !

In felul acesta am incercat sa adaptez stilul meu cu tendinta majoritatii, dar iata ca a sosit vremea sa aduc o schimbare blogului.

Tema nu o schimb pentru ca nu imi mai place, ci pentru ca una noua ar putea sa imi mareasca sansele de reusita.

Cu aceasta postare tin sa va reamintesc ca pe partea dreapta a monitorului gasiti chenarul facebook cu butonul like si chenarul follow, adica doua modalitati de a urmari blogul si de a ma ajuta sa il promovez.

Deci nu uitati sa dati like si follow !

Merci Marius si Bia pentru sfaturi.

 

Astazi ascultam „I Know What You Want” semnata Busta Rhymes ft Mariah Carey

39 thoughts on “Schimbare la blog

    • Oamenii inca mai citesc carti in mod traditional, dar cred ca suntem cu totii de acord ca generatia cartilor de toate tipurile a inceput sa apuna.
      Omul “modern” in putinul timp care il are incearca sa faca un numar prea mare de activitati, fapt pentru care prefera sa inteleaga actiunea cartii dintr-un film de doua ore, ori dintr-un rezumat de cinci sute de cuvinte.
      E deprimant sa vezi ca lucrurile cu care erai obisnuit sunt inlocuite de lucruri care ti se par exagerate, vulgare, sau menite sa incurajeze ignoranta.
      Asa e cam la fiecare generatie… Si nu prea ramane nimic de facut intru a schimba acest lucru.
      Scuzati mica paranteza, dar da, si de la carti ni se trage

  1. Mie îmi place mai mult🙂 Dar nu trebuia să te iei după mine, dacă ție îți plăcea mai mult pe culoare inchisă :)) Comentariul de mai sus e foarte adevărat: „cat ar fi blogul de blog, omul tot cu negru pe alb e obisnuit, de la carti”, cred că asta e și problema mea până la urmă😀
    Arata biiine😉

  2. Eram constient ca tema nu place tuturor, dar cred ca a fost mai mult o chestiune de confort vizual.
    Sfatul tau a concordat cu ceea ce intr-un fel sau altul aveam de gand sa fac, asa ca am decis sa trec la fapte😀
    Ma bucur ca tema nu va indispune,
    Savoir.

  3. cred ca este in ton cu motto-ul blogului🙂 oricum, tema anterioara era faina. Dar stiu ca problema confirtului viziual ne chinuie pe noi, bloggeri. Eu tot timpul incerc sa gasesc un echilibru…nah..calea de mijloc, chestii d’astea😉

  4. Era interesanta tema interioara dar putin cam incarcata.
    Parca e mai profi acum😀
    Si pe mine ma bate gandul sa schimb tema … dar inca nu m-am decis … o sa aman decizia pentru mai tarziu cand sper sa-mi iau si-un domeniu.

  5. Arata mult mai bine asa. Nu e vorba doar de faptul ca oamenii sunt obisnuiti cu anumite culori, dar e mai putin obositor pentru ochi.
    Si pentru mine, care toata ziua lucrez pe laptop, e mult mai OK asa pentru ca dupa 8 ore cu ochii pe pagini, nu mai vreau ceva extrem de solicitant.

  6. Ma sa sti ca-mi place noua tema insa trebuie neaparat sa faci ceva cu headerul ala…Daca tu alegi sa te muti pe domeniu de la mine primesti o tema personalizata (exact cum vrea muschiul tau ti-o fac😉 )

Lasă un răspuns

