Dulciurile care imi plac


Dupa ce am observat ca postarea trecuta a prins bine, am decis sa mai fac una de acelas fel.

Nu stiu daca suna prea bine, dar de cand ma stiu am fost rasfatat cu dulciuri pe care eu le consider geniale.

Nu sunt genul cu patratele pe burta, dar nici nu bag in mine ca disperatul si nu am retineri in a recunoaste ca imi place sa gatesc, sa mananc si sa beau chestii foarte mandre de mine clasificate in dulciuri de casa, dulciuri de cofetarie, dulciuri de magazin

Dulciurile de casa.

-Baklavaua turceasca, de mentionat ca exista in tot orientul, cu mici variatii de la loc la loc.

De obicei la baklava se pun varietati de alune si nuci, iar siropul este facut din zahar si lamaie sau din miere.

Se orneaza cu fistic😀

Baklava

Baklava

 

 

 

 

 

 

 

 

-Placinta de mere ! Foarte faimoase la mine in familie sunt si cele cu branza dulce, sarata si/sau cu stafide.

Mentionez ca nu imi dispace nici strudelul cu mere.

-Clatitele, daca vrei sa ma faci sa ma indragostesc de ele, ori le faci cu nutella, ori cu inghetata alba si crema de mere verzi.

Clatite :D

Clatite😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dulciurile de cofetarie, sau pasticcerie.

-Prajitura cu cirese ca aici, nu retin cum se numeste

-Savarina

Savarina

Savarina

 

 

 

 

 

 

 

-Panettone

-Indiana

-Ecler cu crema alba

-Profiterol, cu umplutura alba sau neagra

Imi plac foarte mult torturile cu crema alba, frisca si/sau semi inghetate.

Prefer sa fie ornate cu fragi, zmeura, afine sau capsune.

Restul torturilor le prefer insiropate intre mediu si mult.

Dulciurile de magazin

Imi place foarte mult gama kinder, gama Raffaello, din alea de care manca nenorocitul de Basescu cand spunea ca l-a afectat criza si of course gama Ferrero.

Ador bomboanele alea mitele si albe cu nuca de cocos sau cele niggere cu ciocolata si alune.

Aruncati o privire aici  ca nu stau sa le scriu pe toate😀

Ferrero

Ferrero

Raffaello

Raffaello

 

 

 

 

 

 

Batonul Kinder Bueno.

Imi place ca e facut asa pe portiuni, umplut pe ici pe colo, e ceva chic.

Pana si desfacutul ambalajului iti da o senzatie placuta, ca sa nu mai spun cand incepi sa infuleci.

-Oul kinder Bueno, cel mai mandru ou de ciocolata halit de mine

Ou kinder

Ou kinder

-Prajitura Fiesta, se aseamana foarte mult cu prajitura kinder, fapt pentru care este facuta de aceias fabrica.

Mult timp am mancat aceasta minune, dar nu am reusit sa identific care era aroma misterioasa dinauntru.

Dupa cateva luni mi-a dat prin cap sa ma uit mai insistent pe ambalaj si am observat ca are o mica percentuala de portocala, dar inainte sa ma condamnati la exil, va jur ca e ceva fin.

-Prajitura Kinder Bueno (kinder delice), precum batonul cu acelas nume, pot spune ca provoaca placere pana si la deschiderea ambalajului.

E ceva unic…

Habar nu am cum de idiotii aia de la kinder sunt capabili sa faca lucruri atat de mandre.

Marca asta, kinder, cred ca este prima si ultima care reuseste sa ma satisfaca cu majoritatea produselor, deci jos palaria ! (chiar daca mi se pare ca sunt niste pungasi, hoti, nenorociti !)

Astazi ascultam Morandi – Angels, melodie ca pe vremuri, nu toti parvenitii astia muzicali din zilele noastre.

19 thoughts on “Dulciurile care imi plac

  1. Ti-ai propus sa-mi ridici glicemia si sa ma oftici ca yo nu pot sa mananc asa ceva la ora asta :))
    Cel putin cand am vazut kinder-ul ala acolo, am vazut copilaria😡
    Si melodia chiar mi-era dor s-o aud

Lasă un răspuns

