Blogul imi joaca feste


Poate va intrebati de ce nu am mai postat nimic.

Adevarul este ca blogul mi-a jucat feste si nu am mai reusit sa ma loghez de cateva zile.

Nici timp nu am avut prea mult, ce-i drept, dar ma bucur ca am reusit sa rezolv problema si pe parcursul urmatoarelor doua-trei saptamani sper sa reusesc sa pun la punct mai multe articole:

– Dulciurile care imi plac

– Despre religie, articol cu care sunt indatorat Malinkai

– Moldovenii de pe ambele parti ale Prutului

– Doriforul

 

Melodia de astazi este „Hurt”, o melodie care imi place foarte mult😀

12 thoughts on “Blogul imi joaca feste

  1. Bine ca-i rezolvat. Si eu am avut ceva batai de cap zilele trecute cu un virus care-si facea de cap printre postarile mele😀 dar am gasit insecticidul potrivit pentru ganganie.
    Te astept la cotitura cu noile materiale🙂

  2. Nasoala treaba … si eu am avut zilele trecute ceva probleme cu un virus care-si facea de cap pe blogul meu dar am reusit sa scap de ganganie cu ceva insecticide😀 Asteptam cu interes temele propuse🙂

  3. si eu am patit ceva de genu, le-am trimis mail celor de la wordpress si i-am avertizat ca am intentia sa renunt la platforma wordpress daca nu se rezolva repede, eram tare nervos :))…in cateva ore a fost totul ok 😀

Lasă un răspuns

