Leapsa de la Locco


Scurta istorie: Leapsa a plecat de la Marc si Angel, a fost furata de Rudolph trimisa la Vienela si ea la randul ei a trimis-o lui Locco, iar Locco i-a dat mai departe lui Savoir Faire, iar Savoirul a bagat de seama ca Locco a schimbat tema blogului😀

IntelepciuneIntelepciune

1.  Cati ani ai avea daca nu ai sti cati ani ai ?

Raspunsul cel mai logic este „Nu stiu”.

2.  Daca speranta medie de viata ar fi numai de 40 de ani, ce ai face diferit de ce faci acuma ?

Pentru inceput as calatori mai mult. Cand calatoresc imi vin idei, deci devin idiot si ca drept urmare,  cheia enigmei pentru mine este calatoria.

3.  Cu cat ai contribuit procentual la cursul vietii tale de pana acuma ?

Pai daca viata e aleatorie se deduce ca a mea contributie e infirma, iar daca viata nu e aleatorie se decuce ca a mea contributie este majora.

Dar din moment ce nu stiu cum este viata, concluzia generala este ca nu stiu care este contributia mea reala.

4.  Exista vreun lucru pe care il faci cu totul altfel decat crezi ca il fac alti oameni ?

Fac caca cel putin o data pe zi, asa-i ca sunt unic ??

😆

Lasand gluma😀 … Cred ca sunt putin peste medie in domeniile arte-logica-mate si mediocru spre dezastru in celelalte.

5.  De ce crezi ca lucrurile care te fac pe tine fericit nu ii fac pe toti ceilalti la fel de fericiti ?

Fericirea e un concept abstract. Fiecare o interpreteaza in felul lui si de aici rezulta ca pot exista pareri asemanatoare, identice, relativ opuse sau complet opuse.

Doar atunci cand va exista un criteriu comun pentru a masura idei abstracte vom putea avea pareri mai clare.

6.  Exista vreun lucru inutil in jurul tau pe care este cazul sa il arunci ?

Traim intr-o lume practica, deci e inevitabil sa nu avem lucruri inutile, lucruri pe care le arunc fara sa stau prea mult pe ganduri.

Dar sa meditam putin asupra filozofiei materiei. Putem afirma ca exista lucruri inutile ?

7.  Ce este mai rau, sa plece un prieten de langa tine, sau sa pierzi prietenia cuiva care traieste aproape de tine ?

Cred ca ambele variante au aceias rata de pierdere si de castig. Raspuns final: fifty-fifty

8.  Pentru ce lucru anume te simti cel mai recunoscator ?

Sunt recunoscator faptului ca am reusit sa vad lumea si prin alti ochi decat cei ai Romaniei, in schimb nu stiu daca sunt recunoscator faptului ca m-am nascut asa cum ceilalti lepsari au spus pana acum. Pana la urma nasterea mea s-a intamplat fara acordul meu, deci din anumite puncte de vedere nasterea este la limita principiilor oamenilor si la limita legalitatii.

9.  Ti s-a implinit deja pana acuma cea mai mare spaima ?

La intrebarea asta nu se poate raspunde cu „DA”

IF1: Presupunand ca nu am intalnit acea spaima raspund NU

IF2: Presupunand ca am intalnit acea spaima, oricum nu stiu ce imi va rezerva viata in viitor, deci nu stiu daca e cea mai mare spaima, deci raspund NU.

10. Cand a fost ultima oara cand ai mers in intuneric calauzit doar de lumina blanda a unei idei in care credeai cu adevarat ?

day by day, sau mai bine spus night by night.

11. Ai fi de acord ca sa traiesti cu 10 ani mai putin daca ai putea deveni foarte frumos sau foarte faimos ?

Adica io nu mi-s foarte frumos, sau  ce ??😆

Aici as raspunde cu un DA sin toti plamanii mei.

12. Ce ai face diferit daca ai sti sigur ca nu te va judeca nimeni pt ce faci ?

Iau o mitraliera si ii impusc pe toti, caci sunt constient ca ar putea sa ma minta cand spun ca nu ma vor judeca.

Asa am siguranta ca intr-adevar nu ma judeca nimeni apoi fac ce vreau eu. tralalalalala😀

13. Oare peste 5 ani iti vei aminti ce faceai azi ? Dar ieri ? Dar alaltaieri ?

Cred ca da. Nu stiu cum e la voi, dar eu imi aduc aminte totul in afara de ce am nevoie in acel moment.

Ma gandesc sa trimit leapsa catre aniela deby care se tine de plimbari, catre Mr. Spanac care sper ca va gasi intelepciunea neacesara pentru tema cea noua pt. blog, catre iuli a.k.a Ringo Star care se distreaza super misto prin Sinaia si catre Oana Kovacs care e datoare cu niste mega poze din mega vacanta ei :D

Cine o mai vrea e liber sa o ia, nu cer nici taxe si nici TVA.

Toate cele bune, Savoiru’

😀

7 thoughts on “Leapsa de la Locco

  1. Pingback: O altă leapșă | Oana Kovacs

Lasă un răspuns

