Interviu cu Cheloo


Am sa va rog sa urmariti mai intai clipul, iar mai apoi sa cititi si comentariul meu pentru ca ma tem ca daca cititi mai intai comentariul, nu as obtine efectul propus.

 

Cheloo mi se pare un om trecut prin greutati, crescut intr-un cartier amar, un om sincer si cu o inteligenta mult sarita peste medie.

Nu cred ca este genul de om cu doctorat, dar pe vremea lui liceul inca iti mai oferea niste cunostinte.

In clipul de mai jos am vazut un om frustrat de multele aspecte ale unei societati mizerabile, am vazut un om cu judecata chibzuita, un om cu tarie si caracter.

M-a surprins faptul ca a reusit sa se lase de baut, ca isi educa intr-un mod original, simplu si sigur copilul, dar nu in ultimul rand, mi-a placut ca nu le-a facut jocul celor care incercau sa il intimideze.

A recunoscut si el ca muzica lui a fost sub medie si ca datoreaza totul muncii, dar ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca el si trupa lui au ajuns mari din cauza multimii si cand spun „multime”, ma refer si la oameni nenorociti, borfasi, mizerii ale societatii.

Parerea mea este ca el a fost constrans de imprejurimi sa ia acea atitudine de dur, dar am analizat bine si sper sa nu ma insel: atitudinea de dur e doar o mica parte din ceea ce poate omul sa faca intr-adevar.

Nu sunt prea mult de acord cu atitudinea lui si cu evitarea sentimentelor, in schimb ii dau mare dreptate in majoritatea lucrurilor pe care le zice.

 

 

3 thoughts on “Interviu cu Cheloo

Lasă un răspuns

