Cei 5 muschetari cu blog v.2012


Vizitez destul de multe bloguri si am ajuns la concluzia ca inima blogului este doar infatisarea virtuala a papusarului proprietar.
Avem caractere diferite ce-i drept, dar asta ne face unici, ceea ce este cu adevarat un lucru minunat in cheia evolutiei.
Nu putem place tuturor si nici noua la randul nostru nu trebuie sa ne placa de toti.
Asa se face ca blogurile mele favorite le pot numara pe degete.
Initial am vrut sa fac un top 10, dar am ajuns la concluzia ca top 5 este cel mai potrivit, fara suparare pentru cei care nu isi gasesc blogul in umilul meu top.
Top 5

Top 5

5. Blogul „Moldoveanca.ro” : o mentalitate de invidiat caracterizata de ambitie, tarie, control si intelepciune.
Proprietara spunea despre ea: „Moldoveanca e fata fara nationalitate sau religie, cu pasiuni care nu se incadreaza in norma de zi cu zi, web designer si developer in timpul saptamanii, sute de alte chestii in timpul liber.”

__________

4. Dupa ce vei bate sute de carari, iti vei da seama ca toate drumurile duc la Roma Bialog

__________

3. Se da un calculator, o tabla de remi, o bicicleta si o farfurie de ciulama.

Rezulatul este simplu, un blog pe gustul meu: Deby
__________
2. Gaben este tipul plinut cu skoda, cu blogul video.
Te face sa razi cu gura pana la urechi ironizand probleme din iubita noastra societate.
Blogul lui video ma face sa uit de toate problemele mele (evident multe).
Recomand tuturor.
__________
1. Pe primul loc nu poate sa stea decat blogul alfa din turma de bloguri alfa.😆
Blogul Oanei Kovacs, proprietara e o fata simpla, inteligenta, modesta si amuzanta.
Cred ca avem cu totii cate ceva de invatat de la ea.

Nu gasesc o melodie mai potrivita pentru aceasta postare, assa ca il voi repropune pe marele Armstrong sa ne inveseleasca cu muzica si zambetul sau.

9 thoughts on “Cei 5 muschetari cu blog v.2012

  1. Oana- da, o citesc demult si-mi place
    pe Bialog am descoperit-o anul trecut si ii trec pragul din cand in cand cu placere
    iar deby e noua, proaspata si stie ce spune😀

Lasă un răspuns

