Eu si tableta.


Va mai aduceti aminte primele computere accesibile omului de rand, cele cu monitor „dulap” si cu mouse din ala imens pe bila ? Alea erau vremuri bune, cand calculatorul inca era sclavul omului, nu viceversa.

Sa ne aducem aminte de batranul w95, de w98, de IBM, de Macintosh si de lansarea lui Mac OS X.

Imi aduc aminte cu mare placere de vremurile cand jucam pacman, tancuri, rate, super mario, dar vremurile acelea au trecut.

Dupa 2000 a urmat revolutia XP-ului, apoi Microsoft a demonstrat ca poate face si sisteme operative de rahat (W. Vista).

Declara Bill Gates prin 2006-2007 ca va urma o era a touch screenului, si iata ca asa a fost,caci incepand cu clasicele mp3, mp4, Iphone 3,iata ca am asistat fara sa vrem la scrierea istoriei.

In timp ce prin 2007 Apple Computer inc isi schimba numele in Apple inc, Bill Gates isi planuia foarte inteligent miscarea de a da startul erei touch Lansand  Windows Vienna care apoi ia numele de W7 (2009). In scurt timp au aparut primele tablete si ca oricare technologie de varf, evident aveau capacitati si potential redus.

Un nou concurent se lansa pe piata informatica, Android, sau mai bine spus Google. In acest fel Androidul a devenit concurent direct al Apple si a reusit sa elimine pentru moment Microsoft din peisaj.

Lumea vuieste de tablete, dai drumul la televizor si vezi tablete, deschizi geamul si vezi oameni cu tablete, in oras toti se plimba cu tablete, la bar toata lumea da cu degetu’ pe niste tablete… pai mai am putin sa gasesc o tableta si in WC si sigur ajung la Balamuc.

Nu am dat prea mare atentie tabletei si nici nu am de gand sa o fac in viitorul apropiat, caci tabletele inca au capacitati foarte reduse si momentan nu vor putea sa inlocuiasca cu adevarat calculatoarele.

Nu exista urma de dubiu ca vor avea un succes imens, dar momentan tabletele nu imi ofera prea mare satisfactie.

Acum trei, poate chiar patru saptamani am primit prima mea tableta.

Arnova 7c G2

Arnova 7c G2

o Arnova 7c G2 cu urmatoarele caracteristici:

Capacity  • 4 GB Micro SD card included

Operating system  • ANDROID™ 2.3 “Gingerbread”

Processor  • Qualcomm MSM7227

Display characteristics  • 7” capacitive

multitouch screen, • screen resolution : 800 x 480

Video Playback1  • MP4, 3gp, 3g2

Audio Playback1  • MP3

GPS  • Built-in GPS

Photo viewer2  • JPEG, BMP, PNG

Interfaces  • Micro USB slave 2.0:

Mass Storage Class (MSC) • Micro SD slot (SDHC compatible)

Communication protocols  • WiFi

Miscellaneous  • Front camera • Built-in speaker • Microphone • G-sensor • Bluetooth

Power source  • Internal: Lithium Polymer battery • USB Power adapter/charger

Dimensions & weight  • 195 mm x 118 mm x 14.1 mm – 490 g  Compatibility  • Microsoft® Windows® XP, Vista, 7 or higher, Mac OS or Linux in mass storage mode

Computer Interface  • USB 2.0 interface

Package includes  • ARNOVA 7c G2, USB cable, Power adapter, 4 GB Micro SD card, Quick Start Guide (QSG), legal and safety notice

Ce imi place la ea: Sunt multumit de baterie, de gama larga de aplicatii oferite si de faptul ca are 3G.

Raspunde repede la atingere, deci se deseneaza bine, filmele se vad impecabil si se aude bine. Procesorul nu face probleme si se misca in timp real.

Ce nu imi place la tableta: Nu are camera pe exterior. Nu are decat o intrare USB. Are monitor de 7″”, fapt pentru care gasesti greu o costodie perfecta.

Melodia de astazi, una mai „normala” este:

Club Dogo Ft.Giuliano Palma – PES

10 thoughts on “Eu si tableta.

  1. Sincer, nici eu nu am o impresie prea buna asupra tabletelor, mai bine laptop-ul meu mare, greu, dar cu care ma descurc de minune :>
    Recunosc ca o tableta e usor de carat dupa tine si daca pleci sa zicem intr-un sejour cu familia (cum fac eu) e buna ca sa ai niste jocuri la tine si muzica, numai stai cu diiiitamai laptop-u’, dar tot nu
    Si sa o stapanesti sanatos! :>

Lasă un răspuns

