Cum am inceput sa desenez


Ajuns in Italia a trebuit sa imi gasesc si eu cateva ocupatii.

Ei bine, una dintre ele a fost desenul. (suna ca si cum as spune ca Italia este taramul fagaduintei😆 )

Am vazut ca aici toti deseneaza (majoritatea tribal sau manga, adica desene din alea japoneze), dar eu am preferat sa ma axez pe clasic,pe natural si pe abstract.

Exista persoane care spun ca desenul trebuie sa il ai in sange, dar eu sunt de parere ca toti putem desena si majoritatea o putem face bine.

Deci daca vreti sa desenati nu va lasati pagubasi pentru ca dupa cateva zile mana incepe sa se formeze.

Cel mai important este sa nu va pierdeti increderea si sa nu va autosugestionati in mod gresit, mai conteaza si de la cine invatati si cat de multa sustinere aveti din partea familiei si a prietenilor.

In Romania nu am avut un pedagog care sa ma sustina, in schimb aici majoritatea profesorilor mei au stiut sa imi spuna o vorba buna si sa imi dea o mana de ajutor.

Ultima mea profa a spus ca nu a mai avut un elev ca mine de 10 ani, dar mai mult ca sigur a glumit  sau cel putin asa am crezut eu pana cand draga de ea a scos o suta de verzisori din portofel si a dat fuga la magazin ca sa imi cumpere o tableta din aia de grafica pentru desenat.

Leonardo da Vinci

Leonardo da Vinci – carbune si creion

Scuzati calitatea portretului scanat putin cam rau, dar totusi se poate vedea ce puteti face dupa cateva zile de desen, caci desenul asta este unul dintre primele mele desene.

Deci nu va lasati pagubasi in primele zile caci e doar o chestiune de timp pana va formati putin mana.

Melodia de astazi este „Vivo per Lei” (Vivo per Ella) in interpretarea marelui Bocelli.

Lasă un răspuns

