Nu se fura doar ochelari !


Totul a inceput pe data de 28/07/2012, adica ziua cand s-a jucat Germania – Italia.

Dimineata a decurs normal si pe la 11 am dat fuga la magazin ca sa iau niste gustari, iar mai apoi am inceput sa imi fac pe fuga geanta pentru piscina.

Piscina Franzoj

Piscina Franzoj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toate bune si frumoase, am mers la piscina si cand am ajuns acolo mi-am dat seama ca uitasem papucii si caciula de piscina.

E aiurea sa iti porti toate catrafusele alea cu tine, dar macar isi propune sa fie o piscina serioasa, o sa vedeti imediat cat de serioasa..

Chiar daca nu am avut papuci si batic, dupa 2 minutete de negocieri am reusit sa intru cu conditia de a cumpara caciula respectiva.

Imi zisesem de acasa ca nu are rost sa imi iau crema de soare ca si asa nu este exagerat de cald, am stat deci o zi intreaga in apa si soare fara sa imi dau cu crema lu peste.

Gasim noi un loc bun, mancam, bem, etc. si ajungem la intratul in apa.

Doar nu era sa intram in apa ca oamenii normali, am vrut deci sa sarim, sa facem valuri, chestii, impresii.

Ne pregatim noi sa sarim cand il auzim pe salvamar ca fluiera la noi.

Adio saritura.

Dupa cateva ore bune de inot civilizat ajungem si la ora plecarii.

De pe prosoape disparusera doua lucruri: ochelarii colegului meu (O pereche de RayBan originali de toata frumusetea facuti pe comanda ) si chilotii mei, ce-i drept o pereche misto de chiloti.

RBO

RayBan

Deci inteleg ca ochelarii disparusera, dar cu chilotii mei ce au avut ?

Pana si hotii sunt in criza frate, nu mai sunt ce au fost candva !

Ne-am dus sa facem scandal la receptie,dar cum era de asteptat nu s-a rezolvat nimic.

Dupa ce am asteptat autobuzul 30 de minute, am ajuns acasa rupt de obosit, cu juma’ de insolatie si cu spatele fript.

Singura consolare a momentului a fost ca Italia a castigat meciul.

Chiar daca nu ma dau in vant dupa genul asta de muzica, pot spune ca piesa asta imi place !

4 thoughts on “Nu se fura doar ochelari !

Lasă un răspuns

