Popeye marinarul si crevetii


Am vorbit deja despre mancare in trei postari consecutive, dar despre fastfooduri in sine mai sunt multe lucruri de spus.

De ce se duce lumea la fastfood?

Prima data probabil te duci de curiozitate, dar din moment ce pui piciorul inauntru este ca si cum ai pune piciorul in propria groapa.

Esti atras de atmosfera, de culori, de mirosuri si de alte nimicuri care in ansamblu provoaca dependenta.

Cand au aparut fastfoodurile ele reprezentau o noutate si au avut mare succes tocmai pentru ca in acea perioada se dadea mare atentie chestiilor noi.

La inceput fastfoodurile erau mai calitative, lumea era mai incuiata, deci una peste alta te prosteau in fata iar tu le faceai jocul.

In scurt timp fastfoodurile au devenit locurile unde se putea petrece si socializa… putini au reusit sa vada pericolul si s-au facut campanii de informare doar cand a fost prea tarziu si fenomenul era deja foarte extins.

Si acum sa spun ceva si despre latura buna a fastfoodurilor:

Popeye marinarul cand nu mai avea putere  manca niste spanac !

Dar ce legatura are asta cu crevetii  din titlu ?

Pai are, ca mai acum vreo doua trei zile ma izbise o foame cumplita pe drum si exact ca Popeye Marinarul mi-am refacut si eu puterile, numai ca le-am refacut intr-un fastfood.

Ce era sa fac, nu puteam rabda pana ajungeam acasa, asa ca am riscat si am intrat la un McDonald’s comandand printre altele si o portie de creveti in aluat care aratau cam asa:

Creveti mc

Ma asteptam sa fie gatiti foarte prost, dar spre uimirea mea de iubitor de creveti, au fost chiar gustosi.

Nu am de gand sa mai calc prea curand intr-un fastfood, dar ma bucur ca lucrurile nu au mers atat de prost precum banuiam eu.

Melodia de astazi este „What a wonderful world” interpretata de marele Armstrong.

6 thoughts on “Popeye marinarul si crevetii

  1. Da, majoritatea nu gasesc inca un pericol in mancarea de fastfood, dar cum spuneai si tu, pot fi si locuri de socializare in care, spre exemplu, poti sa intri cu gasca, sa bei un shake si sa razi ca sa nu se puna pentru ca faci miscare :))
    Dar, d.p.m.d.v. crevetii nu pot fi gustosi oricum i-ai gati :))

  2. fast-food-ul este solutie pt cei care nu au cum ajunge acasa, acasa nu au mancare, nu au bani de mai mult, nu stiu sa gateasca, le e foame, nu au timp.
    In anumite societati asta este o normalitate.

  3. Pingback: Experiment verde-tropical cu nuca de cocos « Blogul Savoir Faire

Lasă un răspuns

